28.9.09

Expedice Maroko III

15.9. الثلاثاء
9:11 - Před hotelem - Nakonec se náš plánovaný dvoudenní výlet vodopády - poušť - ateliéry zkrátil na vodopády na jeden den, ale to neva. Ono to nějak dopadne.
10:02 - Zastávka marockém Makru METRO. Nemají žádné! pečivo. Nakoupili jsme mufiny [s meruňkovou marmeládou].
12:56 - Cascades d'Ouzoud - Včera pršelo, a tak není voda blankytně modrá, ale hnědá. Utěšuju se [a ostatní] tím, že fotek s modrou vodou je na internetu hafo.
Zjistila jsem, že náš řidič se jmenuje Azíz.
13:51 - Dolů pod vodopády je to hrozně daleko a zpátky nahoru je to hrozně daleko a ještě k tomu hrozně vysoko. Už jsme skoro nahoře, všichni si šli fotit opice.
14:41 - Zakoupili jsme na oběd celkem 14 chlebových placek a my s Marťasem navíc dvě palačinky opět s meruňkovou marmeládou [kterou si teď Marťas pokapal košili]. Pak nás Azíz vzal do vesnice na tržiště, které, soudě podle sortimentu, bordelu a smradu, evidentně nebylo určeno pro turisty.
14:55 - Azíz nám zastavil na záchod, tak jsme s Evou a Lucií vyrazily do blízkého vymletého koryta na druhé straně silnice.
17:53 - Hotel - Jsme děsně utahaní. Večer máme sraz u Skupiny A v hotelu a bude domluva na zítra.
20:20 - Djemaa el Fna - Dali jsme si s Marťasem odvážně jídlo na trhu, ale napřed jsme si pořádně prohlídli co si objednáváme. Mám koftu [něco jako karbanátek] a kuskus, vypadá to dobře.
21:04 - Hotel Des Amis - Libour je nemocen a spí. Ostatní se šli podívat na modlitby, my sedíme u Krati na pokoji a já si zkouším jeho hábit co si koupil. Děsně mi sluší.
21:32 - Vyrazili jsme s M. na nákup pečiva na snídani a překvapivě jsme nalezli obchod se žádaným sortimentem v asi třetích dveřích od hotelu Skupiny A.
Pořádá se párty: pivo, chipsy a vodárna a hlavně domluva na zítra.
23:03 - Park před Djemaa el Fna - Kraťa s noťasem loví wi-fi signál hotelu Ali. Zítra o půl 9 razíme s M. hledat autopůjčovnu a v 10 máme sraz s Powem, Vojtou, Lucií a Johnym v našem Mekáčovi, kde si řeknem kdo co našel a co dál.
Firefox instaluje aktualizace [vždycky když se to nejmíň hodí].
0:41 - Hotel - M. souhlasil s variantou "pěšky". Už nás vidím, jak ráno vstáváme a balíme a stihnem vyrazit o půl 9.

ssamius.blogspot.com/2009/11/utery-159-vodopady-berberske-trhy.htmlhttp://ssamius.blogspot.com/2009/11/utery-159-vodopady-berberske-trhy.html