Včera jsem byla zrušit účet u Oskara.
[Protože:
1) tento operátor je mi pod jakýmkoliv názvem vždycky nesympatický; jejich tarif jsem měla, protože byl pro mne jednu dobu opravdu výhodný,
2) vždycky, když bylo potřeba řešit nějaký problém, odborně mi vysvětlili, že chyba je na mé straně,
3) až na DMS jsem ho pár měsíců už prakticky nepoužívala,
4) telefon vyhrazený pro oskaráckou simkartu si ode mne stejně pořád někdo půjčuje.]
Jen co jsem pronesla svůj požadavek, stal se pán za pultíkem ještě nepříjemnějším a stručnějším než byl původně. Pak volal do pražské centrály a předal mě slečně, která byla příjemná, ale kladla mi nepříjemné dotazy ohledně opouštění jejich operátora, nabídky ohledně výhodnějších tarifů a vydírala mě tím, že chci bezostyšně opustit a zavrhnnout takovýto skvělý tarif [Slyším vás] jehož devizy [sedmiletá historie a výhodný tarif který se už léta neprodává] mým bezostyšným opuštěním a zavržením zmizí nenávratně v propadlišti dějin.
Nakonec rezignovala, řekla, že mi přijde ještě poslední faktura [na 11,50 pokud se teda zas nestane nějaké katastrofa] a ještě ze mne vylákala moje aktuální číslo.
Dnes mi zazvonil telefon a na druhé straně se ozvala slečna z Vodafone, která provádí "průzkum proč zákazníci přecházejí k jinému operátorovi" a chtěla mi položit několik dotazů.
Blahosklonně jsem jí to dovolila, a tak se mne tedy zeptala, proč přecházím k jinému operátorovi. Sdělila jsem jí, že k jinému operátorovi nepřecházím, že u jiného operátora už dlouhá léta jsem. Slečna se mně zeptala, proč přecházím k jinému operátorovi. Zopakovala jsem, že u jiného operátora jsem už dlouhá léta a k tomu mimochodem dodala, že mnohem déle než u Oskara. Na druhé straně se chvíli nic neozývalo a pak slečna zaraženě řekla: "aha...tak to již nemám žádný dotaz. Nashledanou".
Dnes je tady opravdu den bohatý na zážitky.
Žádné komentáře:
Okomentovat